Παρασκευή 14 Ιουλίου 2017




Κ ενα απο τα πραγματα που τους πηρα στα κρυφα..
ειναι εκεινο το πρωτο μου θρανιακι
το ξυλινο με το ενιαιο καθισμα
το πρασινο..
Αυτο ειναι το θρανιο της καρδιας μου
κ αφοτου το καψουρευτηκα δεν το αλλαζω με κανενα
απο τα χλιδατα ή τα κουλτουρε που συναντησα μεγαλωνοντας..

Εκει μελεταω ακομα κ τωρα
κι αμα δεν φτανει το τετραδιο
γραφω κ λιγο πανω στο ξυλο..

Σημερα σηκωνοντας το κεφαλι απο τα διαβασματα μου
ειδα τρελα πραγματα να συμβαινουν εκει εξω

Στο Αγρινιο λεει οι πιστοι προσκυνανε ενα καστανο που ειχε βρασει ο Παισιος..!!
Πιο Βορεια ευτυχως ο Γιουνκερ εφαγε λεει καλα σε ψαροταβερνα στη Κρηνη
- ευτυχως το ειχα μεγαλο νταλκα!
Στας Αθηνας ενα κακοπαιγμενο εργακι προσπαθει αριστοτεχνικα
να μου χαλασει το Σταδιο σε Αρενα..

Η σκεψη σε ολους τους ανθρωπους που σημερα ταλαιπωρηθηκαν
για να φαει το χταποδακι του διπλα στο κυμα ο Ζαν Κλωντ
( κ να ηταν κ ο Βανταμ παει στην ευχη)





κοιτα ομως τι ιδιαιτερα πλασματα οι μηχανες.. ποιο αλλο οχημα σε εκπαιδευει να φτιαχνεις απειρο?




εις αυριον τα υπολοιπα, τωρα περπατημα να ξελαμπικαρουμε..

κ επειδη τον κυριο που εφυγε τον συμπαθουσα πολυ
να παιξω το παιδικο μου περπατημα που το ειχε φτιαξει τραγουδακι!
κ εστηνα αυτι με λαχταρα μεγαλη θυμαμαι
να το βαλει το ραδιοφωνο για να δυναμωσω τη φωνη..







Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου