Τετάρτη 12 Ιουλίου 2017



Στην επόμενη πιστα..
η μαμα της εδωσε μια κοκκινη καπα κ την εστειλε βαθια μεσα στο δασος 
στο σπιτακι της γιαγιας..


Εκει κανονικα θα συναντησει το Λυκο ο οποιος ηδη εχει φαει τη Γιαγια.
Αρχικα θα ξεγελαστει ομως τελικα μαζι με τον Κυνηγο θα τον εξολοθρευσουν
ανοιγοντας του την κοιλια για να ελευθερωθει η γεροντισσα..

μια φορα κ εναν καιρο το λοιπον..



Για να περασεις την πιστα ωστοσω ειναι βασικο να εντοπιζεις την ειδοποιό διαφορα
- η οποια κ εξ ονοματος σε ειδοποιει βεβαιως-βεβαιως!



Στον παρα-μυθο λεπον η κοκκινοσκουφιτσα
ειχε καλυμμενο το κεφαλι με το τριγωνικο σκουφι που της ειχε ραψει η μανα της.
Ευτυχως περασμα εις το δασος ανευ σκουφιου δεν γινεται.
Θα μου πεις κ τι δεν το ξερουν?
Εδω στηριζομαστε στην αλλαζονεια καθε ιερατειου  μπερτας- καπας- ρασου κλπ κλπ
που θεωρει οτι το ρασο κανει τον παπα . Αυτα για τη Δυση..

Αν χαμηλωσεις λιγο το κεφαλι κ προσανατολιστεις Νοτια
ο χαρτης δειχνει Ελλαδα..
κ η εικονα Πυθωνα..






η πορφυροντυμένη σκαει μυτη με πανακριβο πατουμενο
φτιαγμενο απο δερμα πυθωνα..

το πυθωνοπαπουτσο εχει φιλοτεχνισει ο πολυς κος Manolo Blahnik
- που εγινε διασημος ως παπουτσης απο τη σειρα Sex in the city-

κ για τον οποιον εχει γυριστει ντοκυμαντερ - αφιερωμα
με τον τιτλο ( άκου τωρα...)  Manolo: The Boy Who Made Shoes for Lizards (2016)
- το αγορι που εφτιαχνε παπουτσια για σαυρες -
αναφερόμενο στην αγαπη που ειχε ο μικρος μανωλο απο μικρος στις σαυρες ..


Και επανερχομαστε στην ειδοποιό διαφορα που εδω ειναι η Ελληνικη γλωσσα..

Η Κοκκινοσκουφιτσα λεει στο παραμυθι θελει να σκοτωσει το Λυκο.
( τουλαχιστον οπως το ξερουμε εμεις , γιατι αρχικως αλλιως γραφτηκε η ιστορια)

Αν σου δοθηκε γλωσσα ελληνικη
θα ξερεις πως το λυκος ετυμολογειται απο τη Λυκη που σημαινει Φως.. 
Και θα θυμασαι πως οταν ο Πυθωνας κυνηγησε τη Λητω που κυοφορουσε τον Απολλωνα
εκεινη μεταμορφωθηκε σε Λυκο κ μαζι με μια αγελη λυκων 
διεφυγε απο τη γη των υπερβορειων  στη Δηλο οπου κ γεννησε.. 

Ο Απολλωνας να θυμισω σκοτωσε τον Πυθωνα που φυλουσε το Μαντειο..

 

 
Τρεις φορες οχι μια.. ( Παρνασσο, Κασταλία, Ναός Γαιας ..)

Κ καθε φορα που τον κατατροπωνε επιβαλλοταν σε μια του διαφορετικη Ενεργεια.
Ετσι για τα βασικα να αναφερω πως ο Πυθωνας , το τελευταιο παιδι της Γαιας,
γεννηθηκε απο τις λασπες του κατακλυσμου του Δευκαλιωνα.. Κ ενεργειακα συνδεεται
και με εντονα καιρικα καταστροφικα  φαινομενα- κρατα το αυτο για αργοτερα.

Και εκει που θα μου πεις πως πελαγοδρομω
θα στα ξαναβαλω σε σειρα..

"Ἀπόλλων δὲ τὴν μαντικὴν μαθὼν παρὰ Πανὸς τοῦ Διὸς καὶ Ὕβρεως ἧκεν εἰς Δελφούς, χρησμῳδούσης τότε Θέμιδος· ὡς δὲ ὁ φρουρῶν τὸ μαντεῖον Πύθων ὄφις ἐκώλυεν αὐτὸν παρελθεῖν ἐπὶ τὸ χάσμα, τοῦτον ἀνελὼν τὸ μαντεῖον παραλαμβάνει. κτείνει δὲ μετ᾽ οὐ πολὺ καὶ Τιτυόν"

τι σου λεει η πατρογονικη γραμματεια σου?
πως ο  Πυθωνας που φυλουσε το Μαντειο εμποδιζε τον Απολλωνα να εισελθει εις το Χασμα..

και τι ητο το Δελφικο Χασμα ??


Το χάσμα των Δελφών

Υπάρχει ένα χάσμα σ' αυτό το μέρος που είναι τώρα το λεγόμενο άδυτο του ιερού και, καθώς έβοσκαν εκεί αίγες -γιατί οι Δελφοί ήταν ακόμα ένα τόπος ακατοίκητος- όποια αίγα πλησίαζε στο χάσμα και κοιτούσε προς αυτό σκιρτούσε με έναν τρόπο θαυμαστό και συνήθιζε να βγάζει μια φωνή εντελώς διαφορετική από τη συνήθη. Ο βοσκός παραξενεύτηκε με αυτό το παράδοξο γεγονός και, καθώς πλησίασε στο χάσμα και κοίταζε να δει πώς γίνεται αυτό, έπαθε και αυτός το ίδιο με τις αίγες. Γιατί κι εκείνες άρχισαν να κάνουν σαν θεόληπτες και ο βοσκός επίσης άρχισε να προλέγει τα μέλλοντα. Κατόπι, και καθώς η φήμη διαδόθηκε στους ντόπιους γι' αυτό που πάθαιναν όσοι πλησίαζαν το χάσμα, άρχισαν να επισκέπτονται το μέρος αυτό πολλοί άνθρωποι και εξαιτίας του παράδοξου χαρακτήρα του πλησίαζαν να δοκιμάσουν, κι όλοι καταλαμβάνονταν από θεία έμπνευση. Γι' αυτούς τους λόγους το μαντείο θεωρήθηκε κάτι θαυμαστό και οι άνθρωποι πίστεψαν ότι είναι το χρηστήριο της Γης. Και για αρκετό καιρό, όσοι ήθελαν να πάρουν χρησμό, πλησίαζαν το χάσμα και έδιναν προφητικές απαντήσεις ο ένας στον άλλον. Αργότερα όμως, καθώς πολλοί στην έξαψη του ενθουσιασμού πηδούσαν μέσα στο χάσμα και χάνονταν, οι κάτοικοι της περιοχής έκριναν καλό, για να μην κινδυνεύει κανείς, να εγκαταστήσουν μια γυναίκα ως μοναδική προφήτισσα και από αυτήν να παίρνουν τους χρησμούς. Γι' αυτή τη γυναίκα κατασκευάστηκε ένα μηχάνημα, πάνω στο οποίο μπορούσε να ανεβεί με ασφάλεια και να εμπνέεται και να δίνει χρησμούς σε όσους ήθελαν. Και αυτό το μηχάνημα είχε τρεις βάσεις, και γι' αυτό ονομάστηκε τρίποδας, και μάλιστα όλοι οι χάλκινοι τρίποδες, που από τότε μέχρι σήμερα κατασκευάζονται, φτιάχνονται κατ' απομίμηση αυτού του μηχανήματος. Με ποιον τρόπο λοιπόν ανακαλύφθηκε το μαντείο και για ποιους λόγους κατασκευάστηκε ο τρίποδας νομίζω ότι ειπώθηκαν αρκετά. (Διόδ. Σ. 16.26)



Για να μη ξεχνιομαστε ομως εμεις παιζουμε σε αλλη πιστα- δυστυχως 
εδω η Ανεμοτρυπα δεν ευωδιαζει πλεον,  
εδω το Αδυτο εσφραγισθει .. 
Εδώ δεν πιάνουν οι κατάρες δεν πιάνουν οι ευχές που ελεγε κ ο Αγγελακας

Ειμαστε κ επισημως στην εποχη "οπου ανθιζει το Σκοταδι" 







Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου