Πέμπτη 21 Ιανουαρίου 2016

Sleepwalking Man του Sivert Hoyem ..




Ακούγοντας στο ραδιόφωνο
τον αγαπητό σκανδιναβό σε αυτο το νεο τραγουδάκι..
καμπύλωσε λιγουλάκι μέσα μου η χωροχρονική απολυτότητα
κ βρέθηκα πάλι πάνω στη χήνα ενος άλλου σκανδιναβού-
του ξανθούλη του Νιλς..

και έδωσα βάση στον στίχο..
και θυμήθηκα μια αστεία ιστορία
όταν ημουν μικρή υπνοβατούσα.. πολύ!
Αρχικά μέσα στο σπίτι..
κ ένα βράδυ, αποκοιμησμένη έγω στον καναπέ του σαλονιου
- στο άλλο δωμάτιο οι γονείς μου ετρωγαν με φίλους κ συγγενεις..
και σηκώνομαι που λες :)
και ανοίγω την πορτα, κατεβαίνω τις σκάλες..
ξωπίσω γονεις, φιλοι κ συγγενεις.. να ακολουθούν
γιατι τον υπνοβάτη ελεγε η γιαγια μου αν τον ξυπνησεις αποτομα
μπορει και να πεθανει...
βγήκα στο δρόμο λέει εκεινο το βραδυ, ξυπόλητη
κ αν δεν με είχαν σταματησει με τρόπο, αγνωστο για το που θα εφτανα..

μεγαλώνοντας το εκοψα το συνηθειο..
μονο που τα τελευταια χρονια σα να συμβαινει το αντιθετο φιλε..
νιωθω πως ολο και περισσοτερο
περπαταω ξυπνητη ανάμεσα σε υπνοβάτες..
μια χώρα σε ύπνωση- δεν βλεπουν, δεν αντιδρουν, δεν παρατηρουν..
οχι οτι στο εξωτερικο ειναι αλλιως, η ίδια εν ύπνω κατάσταση

παλιότερα σκεφτόμουν να κανω μπαμ κ να εκραγω..
μπας κ ξυπνήσουν όλοι απο το θόρυβο
όμως αμα τον ξυπνήσεις τον υπνοβάτη έλεγε η γιαγια..  κλπ κλπ

μα έχω αρχίσει να κουράζομαι ξέρεις
γιατι όλο κ σπανιότερα βρίσκω ξυπνητό άνθρωπο για να μιλησω
---- και είναι μαγεία όταν συμβαινει...  :))))

νομίζω οτι εκείνο το βράδυ πάντως
που βγήκα μικρουλα ξυπόλητη στο δρόμο
ήταν απλώς μια πρόβα!
θα έχω ένα σακίδιο (κιτρινο) λοιπον δίπλα στην πόρτα ετοιμο
για εκεινο το βράδυ
που θα ξυπνήσω εν υπνώση
κ θα βγω εξω στο δρόμο..
κ θα περπατησω ολα τα χιλιομετρα
που οι ορθολογισμοι του ξυπνιου μου
με εμποδιζουν τωρα να κανω..
και θα ξυπνησω πια
ισως σε ενα σκανδιναβικο τοπίο χιονισμένο..
ή ισως σε όλα εκεινα τα τοπία
μακράν πλησιέστερα χιλιομετρικά απο τη σκανδιναβία,
εκ των συνθηκών όμως
προς το παρον
απλησίαστα κ αδύνατα..

το Αδύνατον κυρίες και κύριοι..
παντοτε με αυτό τα έβαζα, με αυτό μετριόμουν
κ βεβαιως βεβαιως απο αυτό έτρωγα πάντα τα μούτρα μου

οπως κ να εχει
λεω..
σάμπως ναναι
καλύτερα να πέφτεις νικημενος απο το αδυνατο
παρά να ζεις μια συνεχη ισοπαλία με το λίγο













Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου