Κυριακή 19 Απριλίου 2015

λεμονανθός σε ρε μινορε




Ανθισαν οι λεμονιες στη γειτονιά μου..











Πηρα και εγω λιγα λουλουδακια
και τα εβαλα στο σημειο εκεινο
που τις κυριακες
ολα τα ρεμπετικα που απο μικρη κρυβω
βρισκουν τροπο κ με λαβωνουν γλυκά..
Εκει στον κόρφο..
ανάμεσα στα στηθη..





Και εγιανε για λίγο η πληγή..
και γλυκανε ο πονος

Αχ ανοιξη
αλανιάρα μου γλυκιά..
μεσα στον κόρφο μου μοσχοβολάς.
Μυριζω κ ελαφραινει η καρδουλα μου!!!
Τρίχορδη αναπτύσεσσαι γύρω μου
για να με βοηθησεις να αντεχω
το αβασταχτο τετραδιάστατο του κόσμου.



 { * μ'αυτο το τραγουδακι με νανουριζε η γιαγια μου
   γελαγα οταν μεγαλωσα
   γιατι πως να κοιμησεις ενα παιδι
   με ενα νανουρισμα
   που ξεκινα με το "ξύπνα μικρο μου"

                   Ακριβώς φίλε μου.. Ακριβως!   }







~








~





( και για να ξηγιόμαστε
το σχέδιο δανεικο απο την δεσποινιδα Σ.Κλ.
και η φωτο απο το ιντερνεδ- δίκο μου τίποτις.. περαν της λαβωματιας κ της ανθοφορίας )



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου