Πέμπτη 4 Ιουλίου 2013

Επιχείρηση Απόλλων εξετελέσθη


Σήμερα στη δουλειά.. δεν ήταν καλή μέρα
Τη βαριέμαι τη δουλειά μου για να είμαι ειλικρινής
κ τώρα τελευταία όλο κ περισσότερο :(

Αλλά σήμερα ήταν αποπνιχτικά..
κ τα πράγματα στον εργασιακό χώρο
της  Ελλάδας
όλο κ χειρότερα θα γίνονται

Οταν ζορίζομαι, όταν ασφυκτυώ
σιγοτραγουδάω...! Αυτός είναι ο τρόπος μου..
Βεβαια εδώ που τα λέμε.. κι οταν είμαι χαρουμενη
ή λυπημένη, ή αγχωμένη ή αφηρημένη
πάλι σιγοτραγουδάω... :))))))
Η μάνα μου λέει πως λίγους μηνες
αφου φτιαχτηκε αυτη η φωτογραφια
στο σπιτι της γιαγια μου




 *


... αρχισα να μιλάω
κ πριν καλα καλα μαθω προτάσεις
αρχισα να σιγομουρμουράω δικούς μου ήχους
αργότερα σκοπούς.
οσο μεγαλωνα  τραγουδια
κ δεν σταμάτησα ποτέ :)
Κ έτσι κ επίσημα το παρατσουκλι που μου έδωσαν
οι γονείς μου ήταν "ραδιόφωνο"...
Παω βόλτα το ραδιόφωνο..
"κοιμησου βρε ραδιοφωνο 12 η ωρα πηγε..!"
αυτο δεν ειναι παιδι ειναι ραδιοφωνο
κ άλλα τετοια χαριτωμένα :)

Σήμερα τα θύμηθηκα όλα αυτά κ άλλα πολλά..
όταν ξαφνικά εν ώρα δουλειάς
κ ενώ νιώθω να πνίγομαι
σιγοτραγουδάω για να την παλέψω
και μου σκαει
η μελωδια απο μια ταινια που παντα
τη γούσταρα τρελα!

Νανανανα νανανανανα να να νανανανα !!!!! :))))






Επιχειρηση Απόλλων λέγεται... παλιά ελληνική
Που όταν την εβλεπα απο παιδί έκανα τεράστια χαρά !!!
Σε όλη τη διάρκεια της ταινίας
χόρευα κ τραγουδούσα σα χαζο..
Πολύ αργότερα συνειδητοποίησα
οτι με την παιδική διαίσθηση απλώς
εκανα χώρο μέσα μου για καταπλητικές μουσικές
που είχε φτιάξει ο Μαρκόπουλος κ ο Β.
Ολο το εργο μουσικά είναι ένα διαμαντάκι
που μοσχοβολάει Ελλάδα.. !!!!!!

Ομως ειδικά αυτή η μελωδία
είναι μεσα στην καρδια μου
κ οποτε τη θυμαμαι μου φτιάχνει το κέφι

Ξεκινάω λοιπόν το μουρμουρητό...:)
χαμογελάνε οι συνάδελφοι που ξέρουν πια
την ιδιορυθμία μου...

κ μεσα σε λιγα λεπτά
ολη η αιθουσα
ο ένας μετά τον άλλον
αρχιζει να μουρουράει τον ίδιο σκοπό..
κ ειναι λες κ ανοίγει η οροφη του γραφείου
κ μπαινει ηλιος.. κ αεράκι θαλασσινό
Και σκανε ολοι στα γέλια μολις καταλαβαινουν
τι εχει παιχτεί..

Να πω εδώ..
- πολύ σημαντική πληροφορία-
πως το συγκεκριμένο ανάλαφρο τραγουδάκι
-"εκδρομικό τραγούδι"  ο τίτλος-
δεν είναι τυχαίο..
Ανακάλυψα καποια στιγμή με μεγάλη μου εκπληξη
πως ο συνθέτης ...είναι ο Βαγγελης Παπαθανασίου !!!

Και αν θες... το παμε και πιο βαθιά ;)

...μονο ο Β.Π. θα μπορουσε να έχει ντύσει μουσικά
μια τοσο προφητική σκηνή...

Δες ξανα το βιντεο ...
Ο Φριντζ ( το  αληθινό ονομα του Γερμανού ηθοποιού)
καβάλα στο ελληνικό λεωφορειάκι..
να του κραταει τα γκέμια κ να ανεμιζει
το μπαγλαμαδακι ωσαν λαβαρο...
Μεσα η ελληνιδα καλλονή  "καταγοητευμενη"
να τραγουδά..
κ να ξεναγεί τους ευρωπαίους στις ομορφιες
της χωρας μας...

Πίκρα φίλε μου αμα το δεις ανάσκελα το πράγμα..

Ομως ;)
δωσε βαση

όσο ο πιτσιρικάς
θα προσπερνά
με την ιπτάμενη κωπήλατη μονήρη του
όλα καλά κ θα πανε :)))

( υπομονή... απο μοναδα  γινεται παντα η αρχή,
επειτα θα ελθει και η διήρης
Η τριήρης να σε απασχολεί
που χρειάζεται πευκο κ ελατο απο τον Αχελώο
κ εξωστάτη σωστά τοποθετημένο
κ Τριήραρχο μαγκιόρο-
για να συμβεί... )




Πάντως η επιχείρηση Απόλλων
με έσωσε για άλλη μια φορά...



κ μια που μιλάμε για την ταινία
μη ξεχνάς κ αυτό...

http://youtu.be/AyRlIo8xJ6A


(* τωρα που χαζευω τη φωτογραφια αναρτημενη..
ποσο αρχιζουμε  ρε φιλε
να μοιαζουμε φατσικα στους γονείς μας
οσο μεγαλωνουμε... συγκινητικό είναι..!
οσο εκείνοι γερνάνε κ χάνουν την εικονα τους
τη βρίσκουμε εμείς στον καθρέφτη μας..)



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου