Δευτέρα 17 Οκτωβρίου 2016



Και σηκώνομαι που λες, με λαιμό κ κεφάλι να πονει
καi παω στη γιατρό να μου γράψει άδεια απο τη δουλειά.
Και παω μιση ωρα νωριτερα αθελα μου κ σπαζομαι οταν το συνειδητοποιω
γιατι δεν τα συμπαθω τα ιατρεια κ γενικοτερα τους χωρους αναμονης.. παω στο παρατσακ.
Και εκει που καθομαι, κατω απο το τραπεζακι
αναμεσα σε ενα σκασμο σκουπιδια- περιοδικα λαιφ σταιλ , φυλλαδια κλπ κλπ-
βλεπω τον Αλεξανδρο να με κοιταει.. παει λεω να δεις ανεβασα κ πυρετο, οραματα εχω :)



Ξανακοιτάζω κ βλεπω το βιβλιο της σουβαλτζη στο πιο κουφο σημειο του πλανητη!
ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ- ΔΙΟΝΥΣΟΣ , ΤΟ ΚΟΙΝΟ ΟΡΑΜΑ
(ειναι βεβαια λιγο μυστηρια υποθεση η γιατρινα, εχει κατι η ταν η επι τας κολλημενα στον τοιχο,
απο αυτα τα πατριωτικα τα ρατσιστικα βρε παιδι μου:)))))

Το ανοιγω με λαχταρα διπλα μου στον καναπε- να πιασει τη θεση μη μουρθει κανας ασχετος διπλα μου κι αρχιζω το διαβασμα. Χρονο πολυ δεν ειχα ..
Ομως τσιμπισα 2-3 πραγματα που με απασχολουσαν κ 2 μερουλες τωρα
που θα αναρρωνω σπιτι θα εχω διάβασμα :)
Και ειχε κατι υπεροχες φωτογραφιες απο τα μερη που περασε ο Αλεξανδρος κ απο ιερα του Διονυσου, που τοσο ανοιξε η οροφη του σπιτιου κ ειδα εναστρωσεις θαυμασιες!!!!
Μα κ τιποτα να μην ειχα κρατησει κ μονο που μεσα στη χαλια μου διαθεση
συναντω στο πιο κακο αρνητικα χωρο
τον Αλεξανδρο κ τον Διονυσο κ με σηκωνουν ψηλα
μονο ευγνωμονούσα μπορώ να αισθάνομαι..

Και θα ξαναπω ποσο μα ποσο σπουδαια ειναι η Ιερη Ροη που μας διαπερνα οταν της επιτρεπουμε..

Οι δυτικοι εχουν μια λεξη που η δικη μας η γλωσσα μας ειδοποιει οτι εμπεριεχει πτωση.
Συμπτωση λενε κ ερμηνευουν τα παντα.. Προσωπικα τις συμπτωσεις τι εχω ζησει
κ ειναι συγκυριες κακες που οντως αλλαζουν τα παντα - ειπαμε πτωση..
Σου κανει διακριση η γλωσσα με την συμπλευση, τη συμπνοια , τη συγκυρια κ κυριως
με μια απο τις πιο ολοκληρωμενες λεξεις σε νοημα.. Ροή..!

Ετσι για την ιστορια η σουβαλτζη , ασχετως αν την συμπαθας η την αντιπαθεις..
ειναι η τυπισσα που αφιερωσε μια ζωη κ ολα της τα χρηματα για να βρει τον ταφο του Αλεξανδρου.
Οι αρχαιολογοι την εχουν για γραφικη..
Ειδικα απο τη στιγμη που ο Σημιτης κ ο Παγκαλος της απαγορευσαν την συνεχιση των ανασκαφων στην αιγυπτο κ εκεινη βγηκε κ ειπε
οτι αυτο εγινε γιατι τοτε υπηρχε εντονο ενδιαφερον για το ονομα των Σκοπιων
κ το θεμα του ταφου του Αλεξανδρου δημιουργουσε εθνισμο στους ελληνες που επρεπε να κοπασει.







Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου