Δευτέρα 6 Οκτωβρίου 2014

Αστροπερίπατος..



Χθες το βράδυ είδα που λες..
το πιο παράξενο και μαγικό όνειρο που έχω δει εδώ κ χρόνια.
Ημουν λέει έξω στη φύση, βράδυ.. Παντού δέντρα..
Περπατούσα κ έβλεπα τα αστέρια..
Πότε τα δέντρα πύκνωναν γύρω μου
κ προσπαθούσα να τα διακρίνω μέσα απο τα κλαριά τους
πότε το τοπίο ανοιγε και μπορούσα να τα δω καθαρά,
όπως κι αν ήταν εγώ το βλέμμα σταθερά στα άστρα.

Μόνο που οι αστερισμοί ήταν ανάκατοι..
Ολα λάθος.. Και με πιάνει ένα άγχος, μια αγωνία
αν θα τα φτιάξω σωστά..
Και εκεί συνειδητοποιώ πως το θέμα δεν είναι αν θα τα τοποθετήσω καλα
αλλά οτι ρε φίλε..εχω δύναμη πάνω στ'άστρα! :):)
Σα να μην ημουν ενας απλός παρατηρητής , σα να ήμουν ο δημιουργός τους..

Ξέρω,,ξέρω :):):)
ακούγεται ψωνίστικο.. ώπα ρε κοπελιά τι μας λες κλπ κλπ

Κι όμως αυτή η γνώση, αυτή η αίσθηση
οτι ημουν ο Δημιουργός της ενάστρωσης μου
ήταν οτι πιο γαλήνιο και όμορφο
έχω νιώσει γύρω μου τελευταία..

Φυσικά ενδέχεται ακριβώς επειδη δεν υπάρχουν γυρω μου
κ πολλα ωραία για να δω
το μυαλουδάκι μου να φτιάχνει ωραια μέρη απο μόνο του.

Οπως κ ναχει ειπα να ευχαριστήσω τη Δύναμη
οποια κι αν ηταν αυτη
που μου εφτιαξε το χθεσινό όνειρο







~ το βιντεάκι δανεικό απο το ίνδερνεδ..



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου