Κυριακή 16 Ιουνίου 2013



 το τσίμπιμα της Digea .. διαρκει 5"
- τόσο χρόνο χρειάζεται για να κόψει το σημα
απο τον 90,2 οταν αναμεταδίδει το πρόγραμμα
της  ΕΡΤ - το μέτρησα...

το τσίμπιμα του 90,2 εμπεριέχει πολυ ζζζζζζζζ
βαβούρα κοινώς.. πολύ μπλα-μπλα
- έτσι ακούγεται συνήθως στα καθαρά αυτιά
η παλαιοκομματική αριστερή προπαγάνδα
που πρέπει να φας στη μαπα αν προσπαθησεις
να δεις την ερτ μεσω 90,2- το τσέκαρα..

το τσιμπιμα παλι της νεας
αγωνιστικής αυτοδιαχειριζόμενης ΕΡΤ
... φέρνει πολυ φαγούρα
πρέπει να ξύσεις πολλάαα επίπεδα δέρματος
για να απαλλαγείς απο την εικόνα της ΕΡΤ
οπως ηταν ολα αυτα τα χρόνια 
οταν έπαιζε απαλή
μουσική επιπεδου κ κουλτούρας
ωστε να καλύπτει τα απανωτα τσιμπίματα
της εκάστοτε κυβέρνησης στο λαό-
το έζησα..

το τσίμπιμα τωρα αυτής της κυβέρνησης..
είναι ύπουλο.. 
μπαίνει οπως το κουνούπι 
κάτω απο τη φούστα
κ σε δαγκώνει καρφι στα πόδια 
χαμπάρι δεν παιρνω εγω, 
σηκώνομαι κ ψάχνω απο που μου ήρθε
 κ εντωμεταξύ καθώς εγω ανασηκώνομαι
απο τη θέση μου κ διαμαρτύρομαι
εκείνη προσπαθεί να με οδηγήσει
πότε σε εκλογές 
πότε σε φόβο
πότε σε οργή
οτι εξυπηρετεί τα "έντομα"
τα οποία η κυβέρνηση εξυπηρετεί 
- το έχω νιώσει...


υπάρχει κ άλλο τσίμπιμα

δια μέσω αυτιού κ ματιού
σου τσιμπάει τον εγκέφαλο..
είναι το χειρότερο απο όλα
τελευταίως κατασκευάζει επαναστάσεις
υποκινεί εξεγέρσεις 
κ είναι το πιο επικίνδυνο
γιατι είναι κ αυτό που για να τραφεί
θέλει κ το περισσότερο αίμα-
βλεπε πλατεία ταξιμ 
( στην οποία θα αναφερθούμε
σε επόμενη κουβεντούλα)

ξύνοντας λοιπόν
τα διάφορα τσιμπίματα που έχω φάει
όλο αυτό τον καιρό στο κορμάκι μου
θυμήθηκα ένα σχόλιο του Μάνου
στο τρίτο πρόγραμμα

και έκατσα κ το ξανακουσα αυτές τις μέρες

...αυτές τις μέρες
που θέλει μεγάλη σπουδή το τσίμπιμα
μιας κ οι κώνωπες
μάθαν το παραμύθι
κ μασκαρεύονται σε μέλισσες..

κοινώς..
είδαν πως ματώνουμε
ορμησαν κ οι κώνωπες 







Μ. Χατζιδάκις: Πράξεις πολίτου και αντιδράσεις κωνώπων 

"Κι' όσο για τα κουνούπια ας ενώσουμε τις προσευχές μας κι' ίσως μας στείλει ο Θεός ένα γερό άνεμο και ξαπαστρέψει τη Έλληνική μας Χώρα απ' την ντροπή της δραστηριότητας των κουνουπιών και της επικινδύνου παρουσίας των.

Αμήν."
Κυριακή 3 Σεπτεμβρίου 1978

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου