Παρασκευή 22 Μαρτίου 2013

παιδικά τραγούδια









Το άκουσα απόψε στη ζούλα κ ένιωσα περίεργα..
Παιδική νοσταλγία..
Ο Βαμβακάρης έλεγε ο παππους μου
είναι ευαγγέλιο

Μου πήρε κάνα δεκάλεπτο
να θυμηθώ κ να χαμογελάσω..

Πρώτη δημοτικού ή δευτέρα..
μας φέρνουν καινούργια δασκάλα ωδικής.
Μας φωνάζει ένα-ένα τα πιτσιρίκια
να της πούμε ποιο τραγούδι ξέρουμε..
Φωνάζει κ μένα
κι αρχίζω στράτσα-πατρα να τραγουδάω
το " απο κάτω απο το ραδίκι κάθονται δυο πιτσιρικοι
.. απο κάτω απ'τη μολόχα αιντε πρώτα το τσαρδι μου τοχα"
κλπ κλπ κλπ
Φριττει η δασκάλα του ιδιωτικού σχολείου..
φωνάζει τη μάνα μου.. κ εκείνη φωνάζει στο σπίτι εμένα
"πες μου ποιος στα μαθαίνει αυτά τα πράγματα κορίτσι πράγμα"..

Δεν μαρτύρησα αλλά κατάλαβε κ έπεσε η σχετική κατσάδα.. ;)

Ωστόσω τα μαθήματα... ωδικής συνεχίστηκαν κανονικά
στο ανώι του παππού μου
κ έτσι μέσα στα παιδικά τραγούδια που έμαθα
ήταν κ αυτό :)


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου