Τρίτη 5 Σεπτεμβρίου 2017













https://youtu.be/WX5rDQ3balE


~ κ επειδη οι καλες ιστοριες ειναι που μενουν παντα απο τη διαδρομη..
μας ξανα-ελεγε σημερα η μανα μου πως λιγο πριν τη βαφτιση μου
μεγας καυγας ξεσπασε στο σπιτι μου.. τιτανομαχια λεμε οχι αστεια..
στην εκκλησια μεταξυ τους λεει δεν μιλουσαν..

η μανα μου παλευε σα λιονταρι να με πουν Μαρια, γιατι εζησα απο θαυμα
κ με ειχε ταξει στη Ζωοδοχο Πηγη
ο πατερας μου ωρυόταν σαν λυκος να με πουν Ελευθερια, το ονομα της μανας του
που την εχασε μικρουλης.

θερια τα 2 ονοματα.. η θρησκεια κ η λεφτερια..
μου τα δωσανε κ τα 2 να τα μερωσω
αμα η πιστη απειλειται.. ακουω στο μαριω
αμα κινδυνευει η λεφτερια , με λενε ελευθερια

κ οταν τα καταφερνω κ τα φιλιωνω αυτα τα δυο
και αποκαθισταται η ροη, με φωναζουνε ρια - μπορει κ ριακι..

μικρη με χαλαγε που ειχα 3 ονοματα κ ολοι μπερδευαν τις γιορτες μου..

προσφατως ομως κατανοησα
πως αυτη η περιεργη τριαδα βγαζει νοημα...

αυτα..
ας πιουμε τωρα μια ρακη στην υγεια της γιαγιας μου της Λευτεριως..
που αποψε τη θυμηθηκαμε οικογενειακως για λογους οχι ευχαριστους.. ~




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου