Παρασκευή 1 Απριλίου 2016

όπαααααα



Πέρασα απο τη γειτονιά σου πρόσφατα κομαντάντε..
Και τα νέα δεν είναι καλά.
Χοροί και πανηγύρια φίλε μου καλέ.








 


 Μου ηρθε στο μυαλο κομαντάντε 
εκεινη η συνεντευξη σου στην αμερικη το 64
τοτε που σε ρωτησε ο αμερικανος δημοσιογραφος
"πως πιστευετε οτι θα εξομαλυνθουν οι σχεσεις Κουβα-Ηπα"
και απαντησες
"απλως ξεχαστε μας
μην ασχοληστε μαζι μας , ουτε για καλο ουτε για κακο"..
και φυσηξες τον καπνο σου χαμογελώντας..


 


Λυπάμαι για τη γειτονιά σου φιλε μου
θα σου έλεγα ναρθεις στη δικιά μου
αλλα εδώ τα πράγματα ειναι ακόμα πιο απογοητευτικά..
Και εδώ χοροί και πανηγύρια φίλε..

Αν δεν το αντέξεις να το δεις όλο κ αηδιάσεις
βαλτο μετα το 4:00 που αρχίζει το συρτάκι
με τη φωνη του Ζορμπά..

Για την ιστορία αυτό το δημιούργημα
με τιτλο "Βουνό Ολυμπος"
ανήκει στο νέο διευθυντη του φεστιβαλ Αθήνας κ Επιδαύρου
για την περίοδο 2016-2019
λεγεται Γιαν Φαμπρ
και αυτη ειναι η οπτική του για την ιστορία
την κουλτούρα
κ τη μυθολογία της χώρας μου.
Το Mount Olympus ειναι μια 24ωρη παρασταση 
σε σχεση με την αρχαια Ελλαδα
που για να την παρακολουθήσεις πρέπει να εισαι
τουλαχιστον βαριά ψυχικα άρρωστος..
Και αυτος ο ανθρωπος θα ειναι υπευθυνος
για το τι θα παιχτει
στα ιερα χωματα της Επιδαυρου, του Ηρωδειου
των Δελφών, της Αρχαίας Μεσσήνης
και σε ενα σωρο χώρους της Αθήνας..

Πόση αρρώστια μπορεί να καθαρίσει το ελληνικό Φως άραγε?

θα δείξει φίλε κομαντάτε.. θα δείξει..










προς το παρον
ελαχιστοι αντιδρουν κ καταλαβαινουν

η πλειοψηφια.. την παπια




* το τελευταιο βιντεακι δανεικο κ αυτο απο το ιντερνεδ


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου