Κυριακή 7 Δεκεμβρίου 2014




Πολύ καπνός.. πολύ χημικό χθες..
Πολυ θυμος, τηλεκατευθηνομενη βια
καφριλες και μπατσοκρατια
αλλοτε ντυμενη με στολη αλλοτε με κουκουλα


Τραβηξα σημερα κατα Παρνηθα μερια
να αναπνευσω βουνο
να καθαρισει το μυαλουδακι μου..
Περπατησα με τα ακαταλληλα σταρακια μου
αλλα το βουνο ηταν δεκτικό κ φιλικό
μου μαλακωνε το εδαφος κατω απο τα βηματα μου
μου ρυθμιζε τις ανασες
μου μαλακωνε την κουραση
μου γεμιζε το στηθος με ωραιο αερα
Κι ενιωσα τη φυση να με σεβεται
να με θελει
να μη με διωχνει..
Κ ηθελα να συνεχισω για παντα να περπαταω εκει
κι αντι να κουραζομαι
οσο περπατουσα ξεκουραζομουν
κ η ανασα μου που ηταν στην αρχη αρρυθμη
εγινε σιγα σιγα ενα με τους ηχους
κι επαψα να την ακουω
την ακουγε το βουνο για μενα
τη ρυθμιζε το βουνο για μενα
Και θαθελα να μπορω να περπαταω εκει
για μερες
Εκει που το πρωτο πραγμα που ακους ξανα
μετα απο χιλιαδες βηματα σε ασφαλτους
κ τσιμεντα
..ειναι τα βηματα σου

Κ ειναι μαγικο ν' ακους τα βηματα σου
πανω στο σωμα του βουνου..









Κι επειτα κατεβηκα ξανα στην πολη
σε μια πολη απανθρωπη κ σκληρη
και αδιαφορη
Κι αυριο στο γραφειο
η λατρεμενη πλειοψηφια
θα χλευαζει την απεργια πεινας του ρωμανου
το μονο που θα ξερει για οσους βγηκαν χθες στους δρομους
θα ειναι οσα τους ειπε το μεγκα κ το φεισμπουκ

Και το θεμα συζητησης θα ειναι τι φορεσαν το σαββατο στη Παολα
η αν βρηκαν τραπεζι στο μαζωνακη.

Η πλειοψηφια δεν νοιαζεται, αγνοει..
Κ η μειοψηφια που επαναστατει
χειραγωγειται κ μανιπιουλαρεται..


Και εσυ θα περπατας αναμεσα τους
αορατη κ διαφανη
Κι οταν χανεις τη μπαλα
κ νιωθεις πως κανεις δεν καταλαβαινει
θα χαμηλωνεις τον ηχο στα μοδατα ακουσματα
Κ θα ακους μεσα στο κεφαλακι σου
τα βηματα σου πανω στο χωμα
Και με αυτον τον ηχο
θα ξανακουρδιζεις το μυαλο σου
κ θα επαναπροσδιοριζεις το κεντρο βαρους σου.


ΥΣ.
Να θυμηθω
σε μια επομενη ζωη να γεννηθω party-girl
Τοτε  θαναι ολα πιο ευκολα
πιο απλα..



Σε τουτη εδω
αστα μαριω..







http://youtu.be/8DS-h67qEiY

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου