Σάββατο 20 Σεπτεμβρίου 2014

Alba gu bràth





Το βράδυ της μέρας που η Σκωτία φοβήθηκε..
τράβηξα κατα το Σύνταγμα,
στη συναυλία για τον Φύσσα.
Στην πορεια που εγινε μια μερα πριν
δεν μου εκανε καρδια να παω.. Στημενα πράγματα.
Ειχε κ κατι αποκαλυπτηρια προτομης
απο αυτα που παντα μου θυμιζουν τον Ηρωα με τις Παντουφλες κ με στεναχωρουν..


Θα μου πεις γιατι να πας στη συναυλία..
Μου παει πιο καλα οταν ο κοσμος βρισκει αφορμες να μαζευεται κ να τραγουδα
παρά όταν μαζευεται να για να φωναξει συνθήματα οργανωμένα.
Κάτω απο το δέντρο που πριν 2 χρονια ενας παππους εβαλε τελος στη μνημονιακη ζωη του
με τη συνταξη πεινας και τα αβασταχτα χρεη,
καθεται κοσμος και τραγουδαει τραγουδια που γουσταρω
Και αυτο μου τα ισορροπει ολα μεσα μου για λίγο..











Τα παιδια που οργανωσαν τη συναυλία λενε πως το απογευματακι
στη πανω πλευρα της πλατειας μαζευτηκε ενας Αλλος Κοσμος,
για να αποθεωσει τη Γκαγκα ενω εβγαινε απο το ξενοδοχείο.
Για τον κοσμο αυτο το Κράτος επεκτεινε τα δρομολογια του μετρο
για να τον διευκολυνει να παραστει στη συναυλια του ινδαλματος του.
Για τον κοσμο στο συνταγμα εκλεισαν τους σταθμους για να τον δυσκολεψουν να παει..
Ο κόσμος ομως περπατησε.. και πήγε!

Με ολα αυτα μου ηρθε στο μυαλο
ενα φαινομενο μοναδικο που συμβαινει στο πιο βορειο ακρο της Δανιας.
Στη πόλη Σκαγκεν συναντουνται 2 διαφορετικες θαλασσες η Βαλτικη κ η Βορεια.
Συναντωνται αλλα δεν σμιγουν!!
Η διαφορα στην πυκνοτητα κ στη θερμοκρασια
καθως και η αντιθετη παλιρροια των νερων τους, δεν τις αφηνει να συγχωνευτουν.
Και ετσι ακουμπουν η μια στη αλλη χωρις να ενωνονται και μαλιστα το σημειο επαφης ειναι ορατο!



Χθες
η Ελλαδα της Γκαγκα κ η Ελλαδα του Φυσσα ακουμπησαν η μια στην αλλη απαλά
και ορισαν ξανα μια θαλασσα ντιρακ, μια κβαντικη θαλασσα του κενου.




Βαρέθηκα γρήγορα στη συναυλία, είδα κάποιους γνωστούς
σιγομουρμούρισα κανα δυο τραγουδια
κ επειτα ενιωσα παλι πως δεν ανηκα ουτε εκει ..

Την ωρα που πηρα το δρομο για να φυγω..
ακουσα πισω μου βηματα.. γυρισα κ ειδα δυο ματια γνωστα να με κοιταζουν..

Ηταν ο Wallace :)
ειχε κινήσει ξανα για να λευτερωσει τη Σκωτία..

Ανταλλάξαμε βλέμματα και ξαφνικά ένιωσα και πάλι καλα :)







https://www.youtube.com/watch?v=lEOOZDbMrgE



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου