Σάββατο 16 Ιουνίου 2012

Γενέθλια


Προχθές γεννήθηκες ρε φίλε..

σε σκέφτομαι πάντα 
αλλά τη μέρα της γέννησης σου 
νιώθω το αίμα στις φλέβες πιο άγριο..
κ ταυτόχρονα νιώθω το μέσα μου
πιο ήσυχο..
Που κ που σε κοιτάζω
κ γίνομαι αόρατη :)
- χαμένο βλέμμα σου καταλογίζουν
οι άλλοι όταν κοιτάς καρφί
τους ονειροπόλους.






Νέα δεν έχω..
τα βλέπεις κ μόνος σου,
η πλειοψηφία στις πλαζ
χαζεύει κωλαράκια,
οι υπόλοιποι καρφωμένοι
μπροστά στα κανάλια
πλένουν τα μυαλά τους
στο πρόγραμμα για τα ασπρόρουχα.
Κι όμως που κ που σκάει μύτη
κ κάποιος μαχητής.
Σήμερα γνώρισα τον Π.
Είναι λίγο πιο μεγάλος από εσένα
από εκείνο το καλοκαίρι που
σου διέγνωσαν το ασθμα..
τότε που οι γονείς σου σε πήγαν στις Ανδεις
για να μπορέσεις ν'ανασάνεις πιο εύκολα..
Πριν λίγο η γιαγιά του τον ταιζε ψάρι.
"φάε το φαγητό σου είπαααααααααα"
"όχι..μόνος μου θέλω, άσε με να φάω μόνος μου"
" η εγώ θα σε ταισω η δεν έχει φαι"
"εεε. δεν τρωω κ εγώ!!!"

Πάντα είχες πρόβλημα με τις ανάσες σου..
κ σκέφτομαι
ποιος ασθματικός παίρνει τα βουνά
να πολεμήσει για τις ιδέες του?
Θέλει κόπο να ρυθμίσεις τις αναπνοές σου
το ξέρω κ απο πείρα.
Ξέρεις όμως τι γίνεται;
Σου μαθαίνει να εκτιμάς
εκείνες τις ανάσες που έχεις
πάρει ελεύθερα!

Τα λέμε φίλε..





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου